Технічне завдання

1.4.3.1) Розробка та просування туристичного бренду Київщини.

Напрямок 1.4. Розвиток туристичного потенціалу

 

Туристична галузь, особливо при наявності в центрі області 3-мільйонного міста, столиці України – міста Києва, має колосальний потенціал для розвитку, зокрема поширення туризму вихідного дня. На території Київської області під охороною держави перебуває близько 6000 об'єктів культурної спадщини, а також заповідники, природні та ландшафтні парки, збережено автентичну історико-культурну спадщину, що дозволяє розвивати рекреаційний, історичний і сільський туризм. Проте, незважаючи на ці ресурси, існуючі об’єкти для проживання й дозвілля, інфраструктура і рівень наявних туристичних послуг не дозволяють забезпечити достатньо передумов для стабільного зростання цього сектору.

Реалізація проектних ідей в цьому напрямку вирішує коло завдань, важливих для покращення всієї туристичної діяльності регіону, спрямованих на розвиток потенціалу операторів туризму, підтримку конкретних туристичних продуктів, підсилення туристичного потенціалу рекреаційних зон, маркетингову підтримку туризму як на рівні окремих продуктів, так і на рівні регіону.

Напрямок 1.4. включає проектні ідеї, що мають реалізувати та забезпечити:

  • покращення асортименту та якості туристичної пропозиції регіону;
  • організацію та інформування щодо обласних фестивалів та ярмарок;
  • покращення та маркування важливих туристичних та рекреаційних об’єктів;
  • рекламування регіонального туристичного потенціалу;
  • розвиток співпраці між постачальниками послуг сільського туризму;
  • створення туристичного інформаційного центру;
  • розвиток маркованих велошляхів, автошляхів та об’єктів кемпінгу;
  • створення зон відпочинку вздовж автомагістралей, що ведуть до туристичних об’єктів.