Новини

Рекомендації щодо створення освітнього середовища «Новий освітній простір»

20.04.2017 Зображення

Відбір загальноосвітнього навчального закладу

  • Будівля загальноосвітнього навчального закладу не повинна бути в аварійному  стані.
  • Земельна ділянка, на якій розташований загальноосвітній навчальний заклад повинна мати достатньо місця для облаштування функціональних зон: відпочинку, навчальних, навчально-дослідних, спортивних, тощо.
  • Після проведення будівельних робіт в загальноосвітньому навчальному закладі:
  •  бажано, щоб були вільні приміщення для облаштувань навчальних i спеціалізованих кабінетів, лабораторій та ігрових та інших приміщень;
  • приміщення мають бути пристосовані для дітей з особливими потребами та мати високий потенціал енергозбереження, а також можливість підвищення енергоефективності будівель школи до категорії С/D.

 

Створення нового освітнього простору має забезпечити доступність та комфортність сучасних умов навчання, розвитку та спілкування учасників навчального процесу

 

1.ПРОПОЗИЦІЇ ДО ЗОВНІШНЬОГО ДИЗАЙНУ ШКОЛИ (Фотоматеріали 1)

  • енергоефективні технології (утеплення фасаду будівлі)
  • яскравий дизайн у сучасній стилістиці – мурали, 3D та тематичний дизайн з максимальним використанням фасаду

 

 

2.ПРОПОЗИЦІЇ ДО ВНУТРІШНЬОГО ДИЗАЙНУ ШКОЛИ

 

Типовий перелік засобів навчання та обладнання навчального і загального призначення для кабінетів природничо-математичних предметів загальноосвітніх навчальних закладів

 

Класи та учбові приміщення (Фотоматеріали 2)

 

Холи, коридори, сходові клітини,  зони загального використання (Фотоматеріали 3)

  • сучасні дизайнерські підходи та елементи дизайну -  3D, перспектива, колористика, цікава для дітей тематика, що розвиває творче мислення, широкий світогляд та естетику
  • окрема тематика для початкової школи
  • оснащення для інклюзивного навчання (пандуси, перила, підйомники, туалети з урахуванням спеціального обладнання для дітей з особливими потребами)

 

Відпочинкові зони (Фотоматеріали 4)

  • умови для активного відпочинку (розмітка “класики”, лабіринт, тощо), столи для настільного тенісу, тощо
  • можливість використовувати стіни для творчості (рамки для малюнків, дошки для малювання, тощо)

 

Спортивно-фізкультурні приміщення (Фотоматеріали 5)

  • спортивний зал з мотивуючою візуалізацією, дизайном на спортивну тематику
  • сучасне спортивне обладнання
  • тренажерний зал з обладнанням для тренувань та хореографічних занять

 

Актова зала (Фотоматеріали 6)

  • творче оформлення зали – сучасний дизайн та візуалізація
  • обладнання для презентацій (проектор, комп’ютер, мікрофон, тощо)

 

Їдальня (Фотоматеріали 7)

  • оформлення приміщення – еко-тематика здорового якісного харчування та здорового способу життя
  • сучасний інтер’єр

 

Бібліотека (Фотоматеріали 8)

  • сучасне оформлення та дизайн приміщення, комфортні меблі
  • комп’ютерна зона для он-лайн навчання
  • проектор та екран (можливість використовувати бібліотеку для різних форм організації навчання)
  • сучасний довідково-пошуковий апарат (програмне забезпечення)

 

Класи для творчості, музики, трудового навчання (Фотоматеріали 9)

  • тематичне оформлення стін
  • меблі-трансформери
  • сучасне обладнання для трудового навчання
  • багатофункціональний простір
  • забезпечення сучасним навчальним обладнанням, засобами навчання, відповідно до Переліку

 

Забезпечення санітарних норм та стандартів у туалетах (Фотоматеріали 10)

  • окремі кабінки, тепла вода, засоби гігієни, дзеркало тощо
  • туалети з урахуванням спеціального обладнання для дітей з особливими потребами

 

Створення медико-санітарного пункту (Фотоматеріали 11)

  • медичний кабінет  (устаткування, обладнання загального та медичного  призначення, оснащення медикаментами та перев'язувальними матеріалами, лікарськими засобами для надання невідкладної допомоги )
  • медичний кабінет  у спеціальних загальноосвітніх навчальних закладах, навчально-реабілітаційних центрах для дітей з особливими освітніми потребами (загальне обладнання, обладнання для дітей з порушенням опорно-рухового апарату, з тяжкими порушеннями мовлення, зі зниженим зором та сліпих, зі зниженим слухом та глухих, збiльшувачi текстів, орiєнтацiйнi пристрої тощо)

 

* При зміні внутрішнього дизайну школи мають використовуватися “зелені” технології та енергоефективність

 

3.ПРОПОЗИЦІЇ ДО УПОРЯДКУВАННЯ ПРИШКІЛЬНОЇ ТЕРИТОРІЇ

 

Відпочинково-ігрові зони (Фотоматеріали 12)

  • зона для активного відпочинку – доріжки для прогулянок, лабіринти, обладнані (пристосовані) зони для рухливих та розвиваючих ігор на свіжому повітрі
  • окрема ігрова зона для початкової школи
  • зона для пасивного відпочинку – тіньові навіси, лавки з ортопедичними властивостями

 

Спортивна зона (Фотоматеріали 13)

  • обладнаний спортивний майданчик з біговою доріжкою та умовами для спортивних ігор (баскетбольні стенди, волейбольні штанги)
  • футбольне поле з природним або штучним покриттям
  • гімнастичне та фізкультурне обладнання (турнік, лазанка, рукохід, лабіринт, брус, шведська стінка, стійка для стрітболу, тощо)

 

Навчально-дослідний майданчик (Фотоматеріали 14)

  • обладнана (пристосована) зона для проведення уроків (природничій напрямок, творчість) на свіжому повітрі
  • зона для дослідно-експериментальних робіт з природничого напрямку
  • зона з розміткою дорожнього руху (пішохідні переходи, основні дорожні знаки) для навчання основним ПДД

 

Транспортна та технічна зона (Фотоматеріали 15)

  • забезпечення капітального ремонту основних доріг по маршруту підвезення дітей;
  • асфальтований під’їзд та стоянка для шкільних автобусів, автівок та велосипедів
  • огороджені господарські зони (сміттєві баки, трансформатори,  газорозподільники, тощо)

 

Забезпечення сучасного покриття (гума, штучна трава, відсів, пісок), бетонування обладнання, відвід води (Фотоматеріали 16)

 

Створення безпечних умов навчання

  • відеонагляд
  • тривожна кнопка

 

* ВСІ ПРОЕКТНІ РІШЕННЯ МАЮТЬ ВРАХОВУВАТИ ПОТРЕБИ ОСІБ З ОБМЕЖЕНИМИ МОЖЛИВОСТЯМИ

 

4.ПРОПОЗИЦІЇ ДО ЕЛЕКТРОННОЇ ПЛАТФОРМИ НАВЧАННЯ

 

  • швидкісний інтернет (не менше 100 Мбит/с)
  • електронне робоче місце вчителя
  • мультимедійні дошки
  • комп’ютерний клас
  • веб-камери (в тому числі, для забезпечення інклюзивного навчання)

 

* Комп’ютерне та мультимедійне обладнання відповідно до Переліку.

 

НОП презентація! 

 

НОВИЙ ОСВІТНІЙ ПРОСТІР –школа, у якій хочеться навчатися!

 

Примітка: Зазначаємо, що наведені матеріали не містять нормативного права та мають рекомендаційний характер. При виготовленні проектної документації обсяги та види робіт, обладнання, програмне забезпечення, дизайнерські рішення тощо визначаються замовником самостійно.  

Завантажити