Поточний ремонт дороги загального користування місцевого значення Яблунів - Делятин км 0+000-км 17+820-33+320

Анотація проекту

Назва проекту

Поточний ремонт дороги загального користування місцевого значення Яблунів-Делятин км 0+000 – км 17+820 – 33+320

Актуальність проекту; основна проблема проекту; інноваційна, соціально-економічна спрямованість та реальна можливість його виконання

Дорога Яблунів-Делятин є дорогою загального користування місцевого значення, що пролягає через селище Делятин, села Заріччя, Чорний Потік, Білі Ослави, Чорні Ослави.

Капітальний ремонт вказаної дороги не проводився декілька десятків років, внаслідок чого дорожнє покриття дороги вщент зруйноване, утворились глибокі та великі вибоїни, ями. Такий стан дороги створює небезпеку для життя та здоров’я людей, унеможливлює рух транспорту, перешкоджає вчасному доїзду автомобілів швидкої допомоги та пожежної охорони.

Крім того, такий стан дороги провокує надання неякісних транспортних послуг, зокрема послуг з пасажирський перевезень. Часто, через поганий стан дороги перевізники відмовляються здійснювати пасажирські перевезення, брати участь у конкурсах, а тому відсутня конкуренція між перевізниками, що в свою чергу також негативно впливає на якість надання послуг.

Вищезазначений об’єкт має стратегічне значення і є необхідною транспортною артерією, яка з’єднує селище Делятин та зокрема села Заріччя, Чорний Потік, Білі Ослави, Чорні Ослави. А тому, стан дороги впливає на розвиток вказаних сіл, в т. ч. на розвиток їх економічного потенціалу, а також на розвиток туристичної сфери.

Отже, ремонт дороги Яблунів-Делятин є вкрай актуальним та необхідним для отримання позитивного фінансового та соціально-економічного результату, забезпечення належних умов для руху транспортних засобів та зменшення вірогідності виникнення аварійних ситуацій на дорогах, і, як наслідок, збереження майна, а головне, життя та здоров’я громадян.

 

Метою Проекту є здійснення поточного ремонту дороги Яблунів-Делятин для забезпечення покращення технічного стану та збереження цілісності дорожнього покриття, що в свою чергу матиме позитивний вплив на безпеку руху автомобільного транспорту, ефективність та доступність доїзду до жителів селища Делятин, Чорний Потік, Білі Ослави, Чорні Ослави Надвірнянського району Івано-Франківської області автомобілів швидкої допомоги та пожежної охорони, якість надання транспортних послуг, розвиток економічного потенціалу населених пунктів, через які пролягає вказана вище дорога, підвищення туристично-рекреаційного потенціалу регіону.

Інноваційна спрямованість. Інноваційність Проекту полягає у об’єднанні зусиль 5-ти територіальних громад Надвірнянського району по вирішенню питання здійснення ремонту дороги, що пролягає через їхні населені пункти.

Перелік заходів  проекту

  • відновлення профілю кюветів екскаватором;
  • ямковий ремонт асфальтобетонного покриття без розламування старого покриття площею ремонту до 1 м2, при товщині шару: до 70 мм;
  • регенерація конструктивних шарів дорожнього одягу на глибину 18 см з застосуванням цементно-водної суспензії (вміст цементу 4 % від маси) за допомогою машини Ресайклер WR 2500 у складі зі змішувальною установкою WM 1000;
  • влаштування вирівнювального шару із асфальтобетонної суміші асфальтоукладальником VOGELE SUPER 2100, при ширині укладання 4,5 м [при виконанні робіт на одній половині проїзжої частини доріг, з рухом транспорту по другій половині з інтенсивністю більше 150 автомобілів за добу];
  • ущільнення асфальтобетонного шару котками гладковальцевими, масою 8 т за шість проходів котка по одному сліду [при виконанні робіт на одній половині проїзжої частини доріг, з рухом транспорту по другій половині з інтенсивністю більше 150 автомобілів за добу];
  • додавати або виключати на кожний прохід при зміні кількості проходів до норми 2-4-1 [при виконанні робіт на одній половині проїзжої частини доріг, з рухом транспорту по другій половині з інтенсивністю більше 150 автомобілів за добу];
  • ущільнення асфальтобетонного шару котками гладковальцевими, масою 13 т за вісім проходів котка по одному сліду [при виконанні робіт на одній половині проїзжої частини доріг, з рухом транспорту по другій половині з інтенсивністю більше 150 автомобілів за добу];
  • додавати або виключати на кожний прохід при зміні кількості проходів до норми 2-4-17 [при виконанні робіт на одній половині проїзжої частини доріг, з рухом транспорту по другій половині з інтенсивністю більше 150 автомобілів за добу];
  • ущільнення асфальтобетонного шару котками на пневмоколісному ходу, масою 16 т за вісім проходів котка по одному сліду [при виконанні робіт на одній половині проїзжої частини доріг, з рухом транспорту по другій половині з інтенсивністю більше 150 автомобілів за добу];
  • додавати або виключати на кожний прохід при зміні кількості проходів до норми 2-4-27 [при виконанні робіт на одній половині проїзжої частини доріг, з рухом транспорту по другій половині з інтенсивністю більше 150 автомобілів за добу];
  • ущільнення асфальтобетонного шару котками комбінованої дії ДУ-58ДМ, масою 14 т за шість проходів котка по одному сліду [при виконанні робіт на одній половині проїзжої частини доріг, з рухом транспорту по другій половині з інтенсивністю більше 150 автомобілів за добу];
  • додавати або виключати на кожний прохід при зміні кількості проходів до норми 2-4-33 [при виконанні робіт на одній половині проїзжої частини доріг, з рухом транспорту по другій половині з інтенсивністю більше 150 автомобілів за добу].

 

Очікувані результати  проекту

В результаті реалізації Проекту досягнуто:

-          покращення технічного стану дороги;

-          збереження цілісності дорожнього покриття;

-          забезпечення безпеки руху автомобільного транспорту;

-          запобігання виникненню ДТП;

-          забезпечення ефективності та доступності доїзду автомобілів швидкої допомоги та пожежної охорони;

-          покращення якості транспортних послуг, в т. ч. якості пасажирських перевезень;

-          розвиток економічного потенціалу населених пунктів, через які пролягає вказана вище дорога;

-          підвищення туристично-рекреаційного потенціалу.

Цільові групи проекту

  • Жителі селища Делятин, сіл Заріччя, Чорний Потік, Білі Ослави, Чорні Ослави Надвірнянського району Івано-Франківської області (близько 23 тис. чол.);
  • суб’єкти господарювання, діяльність яких пов’язана з наданням транспортних послуг, в т. ч. послуг з пасажирських і вантажних перевезень;
  • суб’єкти господарювання туристичної сфери.

Обсяг коштів, необхідних для реалізації проекту та джерела його фінансування

Загальна вартість Проекту: 4 000,0 тис. грн.

В т. ч.

Кошти Державного Фонду регіонального розвитку – 3 600,0 тис. грн.;

Кошти Організацій-партнерів (місцевих бюджетів) 400 тис. грн..

 

Організації-партнери, співвиконавці проекту

Надвірнянська районна державна адміністрація Івано-Франківської області;

Територіальні громади селища Делятин, сіл Заріччя, Чорний Потік, Білі Ослави, Чорні Ослави Надвірнянського району Івано-Франківської області