Поточний ремонт дороги загального користування місцевого значення Тлумач - Лісна Тарновиця О091401 км 31+566-км 47+016

Анотація проекту

Назва проекту

Поточний ремонт дороги загального користування місцевого значення Тлумач-Лісна Тарновиця О 091401 км 31+566 – км 47+016

Актуальність проекту; основна проблема проекту; інноваційна, соціально-економічна спрямованість та реальна можливість його виконання

Дорога Тлумач-Лісна Тарновиця О 091401 є дорогою загального користування місцевого значення, що пролягає через села Гаврилівка, Парище, Лісна Тарновиця.

Капітальний ремонт вказаної дороги не проводився декілька десятків років, внаслідок чого дорожнє покриття дороги вщент зруйноване, утворились глибокі та великі вибоїни, ями. Такий стан дороги створює небезпеку для життя та здоров’я людей, унеможливлює рух транспорту, перешкоджає вчасному доїзду автомобілів швидкої допомоги та пожежної охорони.

Крім того, такий стан дороги провокує надання неякісних транспортних послуг, зокрема послуг з пасажирський перевезень. Часто, через поганий стан дороги перевізники відмовляються здійснювати пасажирські перевезення, брати участь у конкурсах, а тому відсутня конкуренція між перевізниками, що в свою чергу також негативно впливає на якість надання послуг.

Вищезазначений об’єкт має стратегічне значення і є необхідною транспортною артерією, яка з’єднує зокрема села Гаврилівка, Парище, Лісна Тарновиця. А тому, стан дороги впливає на розвиток вказаних сіл, в т. ч. на розвиток їх економічного потенціалу, а також на розвиток туристичної сфери.

Отже, ремонт дороги Тлумач-Лісна Тарновиця є вкрай актуальним та необхідним для отримання позитивного фінансового та соціально-економічного результату, забезпечення належних умов для руху транспортних засобів та зменшення вірогідності виникнення аварійних ситуацій на дорогах, і, як наслідок, збереження майна, а головне, життя та здоров’я громадян.

 

Метою Проекту є здійснення поточного ремонту дороги Тлумач-Лісна Тарновиця О 091401 для забезпечення покращення технічного стану та збереження цілісності дорожнього покриття, що в свою чергу матиме позитивний вплив на безпеку руху автомобільного транспорту, ефективність та доступність доїзду до жителів сіл Гаврилівка, Парище, Лісна Тарновиця Надвірнянського району Івано-Франківської області автомобілів швидкої допомоги та пожежної охорони, якість надання транспортних послуг, розвиток економічного потенціалу населених пунктів, через які пролягає вказана вище дорога, підвищення туристично-рекреаційного потенціалу регіону.

Інноваційна спрямованість. Інноваційність Проекту полягає у об’єднанні зусиль 3-х територіальних громад Надвірнянського району по вирішенню питання здійснення ремонту дороги, що пролягає через їхні населені пункти.

Перелік заходів  проекту

  • відновлення профілю кюветів екскаватором;
  • ямковий ремонт асфальтобетонного покриття без розламування старого покриття площею ремонту до 1 м2, при товщині шару: до 70 мм;
  • регенерація конструктивних шарів дорожнього одягу на глибину 18 см з застосуванням цементно-водної суспензії (вміст цементу 4 % від маси) за допомогою машини Ресайклер WR 2500 у складі зі змішувальною установкою WM 1000;
  • влаштування вирівнювального шару із асфальтобетонної суміші асфальтоукладальником VOGELE SUPER 2100, при ширині укладання 4,5 м [при виконанні робіт на одній половині проїзжої частини доріг, з рухом транспорту по другій половині з інтенсивністю більше 150 автомобілів за добу];
  • ущільнення асфальтобетонного шару котками гладковальцевими, масою 8 т за шість проходів котка по одному сліду [при виконанні робіт на одній половині проїзжої частини доріг, з рухом транспорту по другій половині з інтенсивністю більше 150 автомобілів за добу];
  • додавати або виключати на кожний прохід при зміні кількості проходів до норми 2-4-1 [при виконанні робіт на одній половині проїзжої частини доріг, з рухом транспорту по другій половині з інтенсивністю більше 150 автомобілів за добу];
  • ущільнення асфальтобетонного шару котками гладковальцевими, масою 13 т за вісім проходів котка по одному сліду [при виконанні робіт на одній половині проїзжої частини доріг, з рухом транспорту по другій половині з інтенсивністю більше 150 автомобілів за добу];
  • додавати або виключати на кожний прохід при зміні кількості проходів до норми 2-4-17 [при виконанні робіт на одній половині проїзжої частини доріг, з рухом транспорту по другій половині з інтенсивністю більше 150 автомобілів за добу];
  • ущільнення асфальтобетонного шару котками на пневмоколісному ходу, масою 16 т за вісім проходів котка по одному сліду [при виконанні робіт на одній половині проїзжої частини доріг, з рухом транспорту по другій половині з інтенсивністю більше 150 автомобілів за добу];
  • додавати або виключати на кожний прохід при зміні кількості проходів до норми 2-4-27 [при виконанні робіт на одній половині проїзжої частини доріг, з рухом транспорту по другій половині з інтенсивністю більше 150 автомобілів за добу];
  • ущільнення асфальтобетонного шару котками комбінованої дії ДУ-58ДМ, масою 14 т за шість проходів котка по одному сліду [при виконанні робіт на одній половині проїзжої частини доріг, з рухом транспорту по другій половині з інтенсивністю більше 150 автомобілів за добу];
  • додавати або виключати на кожний прохід при зміні кількості проходів до норми 2-4-33 [при виконанні робіт на одній половині проїзжої частини доріг, з рухом транспорту по другій половині з інтенсивністю більше 150 автомобілів за добу].

Очікувані результати  проекту

В результаті реалізації Проекту досягнуто:

-          покращення технічного стану дороги;

-          збереження цілісності дорожнього покриття;

-          забезпечення безпеки руху автомобільного транспорту;

-          запобігання виникненню ДТП;

-          забезпечення ефективності та доступності доїзду автомобілів швидкої допомоги та пожежної охорони;

-          покращення якості транспортних послуг, в т. ч. якості пасажирських перевезень;

-          розвиток економічного потенціалу населених пунктів, через які пролягає вказана вище дорога;

-          підвищення туристично-рекреаційного потенціалу.

Цільові групи проекту

  • Жителі сіл Гаврилівка, Парище, Лісна Тарновиця Надвірнянського району Івано-Франківської області (близько 10 тис. чол.);
  • суб’єкти господарювання, діяльність яких пов’язана з наданням транспортних послуг, в т. ч. послуг з пасажирських і вантажних перевезень.

Обсяг коштів, необхідних для реалізації проекту та джерела його фінансування

Загальна вартість Проекту: 4 000,0 тис. грн.

В т. ч.

Кошти Державного Фонду регіонального розвитку – 4 000,0 тис. грн.;

Кошти Організацій-партнерів (місцевих бюджетів) 400 тис. грн..

 

Організації-партнери, співвиконавці проекту

Івано-Франківська обласна державна адміністрація,

Територіальні громади сіл Гаврилівка, Парище, Лісна Тарновиця Надвірнянського району Івано-Франківської області.

  ДодаткиКопія Договору про співробітництво територіальних громад Надвірнянського району Івано-Франківської області у формі реалізації сп
Копія Дефектного акту на поточний ремонт дороги загального користування місцевого значення Тлумач-Лісна Тарновиця О 091401 км 31
Копія Локального кошторису на будівельні роботи № 5 «Ремонт автомобільної дороги О 091401 Тлумач-Л.Тарновиця, км 31+566 – км 47+
Копія зведеного кошторису розрахунку вартості об’єкта будівництва «Ремонт автомобільної дороги О 091401 Тлумач-Л.Тарновиця, км 3
Копія Розпорядження голови Надвірнянської районної державної адміністрації Івано-Франківської області, О.В. Кеніза «Про визнання
Витяг з Державної стратегії регіонального розвитку на період до 2020 року.
Витяг з Стратегії розвитку Івано-Франківської області на період до 2020 р..
Копія Рішення Парищенської сільської ради Надвірнянського району Івано-Франківської області «Про передбачення коштів при формува
Копія Рішення Гаврилівської сільської ради Надвірнянського району Івано-Франківської області «Про передбачення коштів при формув
Копія Рішення Ліснотарновецької сільської ради Надвірнянського району Івано-Франківської області «Про передбачення коштів при фо