Створення комплексної системи поводження з твердими побутовими відходами у Чернеччинській сільській раді Охтирського району Сумської області (на базі комунальної установи «Служба по експлуатації об’єктів комунальної власності та благоустрою» Чернеччинської

Анотація проекту

Проблема вивезення сміття є надзвичайно важливою та актуальною для Чернеччинської громади.

На даний час в населених пунктах об’єднаної громади відсутній централізований збір побутових відходів.

Створення комплексної системи поводження з твердими побутовими відходами дозволить забезпечити систематичне вивезення твердих побутових відходів та покращить санітарний стан та благоустрій об’єднаної громади.

Фінансування проекту передбачається за рахунок коштів Державного фонду регіонального розвитку (1800,000 тис. грн.) з залученням співфінансування з місцевого бюджету громади на рівні 25 % вартості проекту (600,000 тис. грн.).

В рамках проекту передбачається придбати 1 сміттєвоз (з відвалом), від 100 контейнерів для змішаних відходів, від 50 для роздільного збору – пластику та облаштування 50 збиральних майданчиків.

Вартість сміттєвоза марки МАЗ (з відвалом) із боковою загрузкою та бункером 10-14 м3 станом на 03.01.2019 року складає 1 850 000 грн. Середня вартість контейнера для змішаних відходів складає  від 2700 грн. до 3100 грн. в залежності від металу, а вартість контейнера для роздільного збору відходів (для пластику) від 2500 грн. станом на 04.01.2019.

В подальшій перспективі відповідно до рішення одинадцятої сесії Чернеччинської сільської ради сьомого скликання від 19.12.2018 «Про Програму економічного і соціального розвитку Чернеччинської сільської ради  на 2019 рік та наступні 2020-2021 програмні роки» на придбання контейнерів передбачено по 245,0 тис.грн. на кожен рік.