РЕЄСТРАЦІЙНА КАРТКА ПРОГРАМИ І ПРОЕКТУ
Номер проекту000601-ІФ
Назва проектуУдосконалення механізмів застосування альтернативних джерел опалення в комунальному секторі с. Старий Лисець Тисменицького району
ЗаявникСтаролисецька сільська рада Тисменицького району
Технічне завданняУдосконалення механізмів застосування альтернативних джерел опалення в комунальному секторі с. Старий Лисець Тисменицького району
Тематичний напрям реалізації проектуПроект співробітництва територіальних громад
Номер і назва завдання зі Стратегії розвитку регіонуПереможець Всеукраїнського конкурсу проектів та програм розвитку місцевого самоврядування, 2014 р.
Період реалізації проектуЗ 06.2015 по 11.2015
ОбластьІвано-Франківська
РайонТисменицький
АННОТАЦІЯ ПРОЕКТУ

Проект «Удосконалення механізмів застосування альтернативних джерел опалення в комунальному секторі с.Старий Лисець» розроблений Старолисецькою сільською радою став переможцем Всеукраїнського Конкурсу проектів та програм розвитку місцевого самоврядування у 2014 році.

          Ідея написання цього проекту, що полягає у створенні енергодостатньої і енергобезпечної громади та зміцнення матеріально – технічної бази комунального підприємства «Старолисецьке ЖКГ». Інновацією проекту є ефективне використання природних лісових ресурсів, відходів шляхом їхнього подрібнення та колення на дрова. Попит на ринку з року в рік збільшується на даний енергетичний ресурс.

 

         Проблема зростання цін на енергоносії, кризові явища в економіці не дають змоги розвиватися  ні сільській громаді, ні місцевому бізнесу. Тому дуже доречним є альтернативне вирішення цієї проблеми.

         Єдиний вихід – необхідно почати ефективно використовувати наявні природні ресурси. Аргументи, що підтверджують дану гіпотезу: наявність сировини; здатність швидкого технічного переобладнання; надлишок трудових ресурсів для підготовки і забезпечення паливом.

 

          Соціально-економічна спрямованість та реальність виконання Проекту полягає в тому, що зекономлені на споживанні енергоносіїв та зароблені кошти від реалізації альтернативного палива спрямовуються на вирішення інших важливих соціальних проблем громади.

         Економічний аспект проекту полягає у запровадженні альтернативної  комплексної енергоефективної та енергобезпечної моделі в сільській громаді, що забезпечує суттєву економію бюджетних ресурсів; створює можливості для економічно вигідної діяльності комунального підприємства. Проект закладає підвалини для сталого (економічного, соціального, екологічного) розвитку громад Тисмениччини.

 

         Перелік укрупнених заходів Проекту - В рамках проекту заплановано придбання машину – древо кол, KSA 370/1, два котли для опалення на альтернативному паливі, дві бензопили.   

          Очікувані результати Проекту – це в першу чергу економія бюджетних коштів на опалення складе близько 200 тис.грн щорічно, проведено семінар – практикум серед органів місцевого самоврядування з питань енергоефектив-ності; створено чотири додаткові робочі місця в комунальному підприємстві;

Прибуткова діяльність комунального підприємства.

 

        Цільовими групами проекту є жителі села, працівники об»єктів соціальної інфраструктури села, працівники комунального підприємства, органи виконавчої влади та місцевого самоврядування.

 

        Організації-партнери: Івано-Франківська обласна рада – 50 тис.грн., Тисменицька районна рада – 50 тис.грн, Старолисецька сільська рада – 52,5 тис.грн., КП «Старолисецьке ЖКГ» - 40 тис.грн., ТзОВ «Пінія» та ПП «Недея» по 3 тис.грн.

 

        Вартість проекту: 596,4 тис.грн., в т.ч.кошти фонду – 397,9 тис.грн

Опис проблеми, на розв'язання якої спрямовано проект
  • Стисла інформація про адміністративно-територіальну одиницю (в тому числі кількість населення) та опис існуючих потреб і проблем в селі:

          Територія сільської ради становить 2600 га, в тому числі: - 1161 га – сільськогосподарські угіддя, із них - 820 га – рілля;  815 га – ліси і інші лісовкриті площі; 7 га – ставки тощо. Площа населеного пункту - 865,0 га. Населення - 3868 мешканців. 1257 господарських дворів.

            Перша писемна згадка про населений пункт відноситься до 1416 року. Це одне з найдавніших поселень України. З 1628 р. за населеним пунктом закріпилась назва «Лисець Старий», а з 1944р. - «Старий Лисець».

            Сьогодні Старий Лисець є сучасним населеним пунктом із розвинутою соціально – економічною інфраструктурою. На території сільської ради знаходяться такі установи: Старолисецька ЗОШ І-ІІІ ст.., в якій навчається 398 дітей, ФАП, один з найкращих в районі сучасний будинок культури на 400 місць, дошкільний навчальний заклад «Малятко» на 100 місць, бібліотека, сучасний спортивний майданчик, місцева пожежна охорона, дві церкви - св.Миколая та Пресвятої Богородиці і ін.

            Село має досить вигідне географічне розташування. Знаходиться  10 км від обласного центру. На території сільської ради успішно здійснюють свою діяльність такі підприємства: комунальне підприємство «Старолисецьке ЖКП», ПП «Пінія» та ТзОВ «Недея» (меблеве виробництво), ТзОВ «Вокол» (виробництво будівельних матеріалів), ТзОВ «Терма» (ремонт холодильного обладнання). Також в селі є розгалужена мережа торгівельних підприємств, закладів громадського харчування, приватних підприємців тощо.

          Основними проблемами, які стоять перед громадою – відсутність каналізації та очисних споруд, що створює загрозу навколишньому середовищу та життєдіяльності громади, захист населеного пункту від паводків та повеней, зростання цін на енергоносії, що створює серйозне навантаження на сільський бюджет тощо. З кожним роком проблема зростання цін на енергоносії не дають змоги розвиватися ні місцевим громадам, ні місцевому бізнесу. Тому дуже доречним є альтернативні рішення даній проблемі.

  • Детальне визначення проблематики, на основі якої виникла ідея щодо складення цього проекту:

           Вирішення будь – якої проблеми: чи то сільської ради, чи бізнесу, чи окремого громадянина напряму залежить від фінансового ресурсу. І навіть, якщо такий ресурс заробляється громадою, але мусить іти на погашення за спожиті енергоносії, то перспектива розвитку такої громади є досить туманною. Потрібне альтернативне рішення, яке б опиралося на місцевий ресурс. Тим більше, якщо такий природній ресурс присутній. Старолисецька сільська рада володіє потужним природним ресурсом, то ж потрібно  негайно втілювати в життя нові форми і методи управління в сфері енергетичної безпеки громади.

            Бюджет Старолисецької сільської ради на  2013 р. становить 1,7 млн.грн. Для порівняння надаємо інформацію щодо динаміки споживання природного газу по сільській раді (медична амбулаторія, дитячий садок, будинок культури, адмінбудинок сільської ради) за 2009-2013р.

№ п/п

Роки

Загальна сума бюджету, грн.

Сума за спожитий газ, грн.

% до загального бюджету

Вартість природного газу, грн.

Кількість витраченого газу, м3

1

2009

1026376

68317

6,7

2,619

26085

2

2010

1550516

122100

7,9

2,668

45765

3

2011

1722311

153044

8,9

3,815

40116

4

2012

1847834

17751

1,0

4,737

3747

5

2013

1709600

6452

0,4

4,664

1383

 

            В той же час, опалювання сільської школи в 2012 році  районному бюджету обійшлося в 413 тис. грн., 2011 р. – 495 тис.грн.

            Як бачимо, проблема зростання цін на енергоносії, кризові явища в економіці не дають змоги розвиватися  ні сільській громаді, ні місцевому бізнесу. Тому дуже доречним є альтернативне вирішення цієї проблеми.

            Єдиний вихід – необхідно почати ефективно використовувати наявні природні ресурси. Аргументи, що підтверджують дану гіпотезу: наявність сировини; здатність швидкого технічного переобладнання; надлишок трудових ресурсів для підготовки і забезпечення паливом.

             Старолисецька сільська рада багата лісовими ресурсами, прибережними смугами, чагарниками тощо. Щороку проводиться розчистка прибережних смуг та охоронних зон, берегів річки та меліоративних канав, розкорчовування пнів, обрізання гілля вздовж ЛЕП. Крім того, Старий Лисець межує із лісовим фондом спеціалізованого лісомисливського науково-дослідного господарства «Чорний ліс», площа якого становить 8000 га. Дане підприємство зацікавлена у співпраці з місцевим органом влади щодо раціонального використання природних ресурсів.

            Тому і виникла ідея написання цього проекту, що полягає у створенні енергодостатньої і енергобезпечної громади та зміцнення матеріально – технічної бази комунального підприємства «Старолисецьке ЖКГ». Інновацією проекту є ефективне використання природних лісових ресурсів, відходів шляхом їхнього подрібнення та колення на дрова. Попит на ринку з року в рік збільшується на даний енергетичний ресурс.

  • Соціальний та економічний аспекти вирішення проблеми у проектний спосіб:

          Соціальним аспектом вважаємо, що зекономлені на споживанні енергоносіїв та зароблені кошти від реалізації альтернативного палива спрямовуються на вирішення інших важливих соціальних проблем громади.

             Економічний аспект проекту полягає у запровадженні альтернативної  комплексної енергоефективної та енергобезпечної моделі в сільській громаді, що забезпечує суттєву економію бюджетних ресурсів; створює можливості для економічно вигідної діяльності комунального підприємства. Проект закладає підвалини для сталого (економічного, соціального, екологічного) розвитку громад Тисмениччини.

  • Підтвердження відповідності проекту Державній стратегії регіонального розвитку, стратегії розвитку регіону, а також плану заходів з її реалізації. Додати витяги з копії відповідних документів та посилання на відповідний веб-сайт:

             Проект є переможцем Всеукраїнського конкурсу проектів та програм розвитку місцевого самоврядування у 2014 році.

  • Визначення цільових груп проекту (категорій працівників, верств населення, на які спрямовані результати проекту):

            Цільовими групами проекту є жителі села, працівники об»єктів соціальної інфраструктури села, працівники комунального підприємства, органи виконавчої влади та місцевого самоврядування.

  • Підстави для визначення цільових груп та заходів:

             Основним чинником, що вплинув на визначення цільових груп – це постійне зростання цін на блакитне паливо, що створює солідне навантаження на місцевий бюджет; можливість використовувати власні природні ресурси як альтернатива природному газу - така модель на дату написання проекту починає функціонувати на території сільської ради. Пропозиція та підтримка Івано-Франківської та Тисменицької районної рад зробити Старий Лисець модельною енергоефективною та енергобезпечною громадою з метою поширення результатів проекту серед інших рад  району.

             Законодавчим підґрунтям є спрямована державна політика у сфері енергозбереження та ефективного використання наявних природних ресурсів.

  • Обґрунтування спрямованості результатів проекту визначеним  цільовим групам:

             Старолисецька сільська рада в 2010 році впровадила енергоощадне вуличне освітлення, одна із перших в області запровадила альтернативне опалення в установах та організаціях села. З цього приводу відбулось декілька практичних семінарів серед органів місцевого самоврядування. Результати експерименту висвітлювались в засобах масової інформації. Сільська рада визначила своїм пріоритетним завданням – повний перехід бюджетних установ на альтернативне опалення та зміцнення матеріально-технічної бази комунального підприємства «Старолисецьке ЖКГ».

Мета та завдання проекту

Метою даного проекту є удосконалення моделі ефективного використання альтернативних джерел енергії у селі Старий Лисець.

Основні завдання проекту:

- покращення матеріально-технічної бази комунального підприємства сільської ради (придбання машини дерево кола, двох бензопил, );

- наведення благоустрою та покращення екологічного та санітарного стану території.

 

Криза торкнулась фактично усіх сфер життєдіяльності громад та місцевих органів влади. Бюджетні кошти сільської ради більшістю витрачались на опалення будівель громадського призначення, не залишаючи жодних коштів на розвиток чи принаймні вирішення уже наявних проблем на селі. Даний проект спрямований на забезпечення раціонального та ефективного використання природних ресурсів, кооперацію зусиль влади, господарюючих суб»єктів, членів територіальних громад та громад мікрорегіону задля місцевого економічного та сталого розвитку території. Майбутнє за енергоощадними ініціативами та альтернативними видами опалення. Реалізація поставлених завдань досягне мети проекту.

Опис діяльності у рамках проекту
  • короткий опис заходів проекту:

Захід 1. Підготовчо - організаційні заходи для реалізації проекту: підготовка та прийняття рішень сільською радою щодо забезпечення співфінансування проекту та ходу його реалізації; укладення партнерської угоди про виконання заходів проекту тощо.

Захід  2.  Придбання машини – древо кола KSA 370/1.

Захід 3. Придбання та влаштування котла для опалення будинку культури на альтернативної паливі.

Захід №4. Придбання та влаштування котла для опалення лікарської амбулаторії.

Захід №5. Придбання двох бензопил.

Захід №6. Висвітлення отриманих результатів проекту в ЗМІ.

Захід 7. Підготовка та подання звітності до Державного фонду регіонального розвитку.

  • яким чином проект базуватиметься на попередніх досягненнях, проектах чи заходах; у який спосіб буде забезпечено місцеве правове супроводження, або регулювання заходів за проектом:

          Старолисецька сільська рада в 2011, 2012 та 2013 рр. запровадила нову систему опалення на твердому паливі, досягла позитивних результатів. Така новація широко висвітлювалась в місцевих та всеукраїнських ЗМІ.

          Проект «Енергоефективна громада» Старолисецької сільської ради став переможцем Всеукраїнського конкурсу проектів та програм розвитку місцевого самоврядування у 2011 р., який успішно було реалізовано в 2012 р.

         Проект  “Місцеві природні ресурси – запорука енергетичної безпеки громади”  Старолисецької сільської ради став переможцем Всеукраїнського конкурсу проектів та програм розвитку місцевого самоврядування у 2012 р. Реалізація проекту здійснювалася в 2013 р.

         Проект  «Запровадження енергоефективних заходів на території Старолисецької сільської ради шляхом використання місцевих природних ресурсів» - переможець Конкурсу Ради Європи «Кращі практики місцевого самоврядування - 2013» в категорії « Місцеві ресурси: пошук та мобілізація на користь громади».

  • які процедури внутрішнього моніторингу та координації заходів за проектом передбачено протягом його реалізації; наявні можливості та запропонований порядок адміністративного або корпоративного врегулювання (у оперативний спосіб) у випадку виникнення під час реалізації проекту непередбачених чи негативних результатів, або побічних наслідків; чи планується застосування механізмів громадської оцінки ефективності досягнутих результатів:

          В рамках проекту передбачено таку процедуру внутрішнього моніторингу: щомісячні зустрічі робочої групи та звіти виконавців проекту; щоквартальний розгляд реалізації проекту на сесії сільської ради; робочі матеріали проекту; публікації у друкованих ЗМІ та Інтернет – сайті сільської ради; проведення моніторингу шляхом участі всіх учасників проекту; фото- та відеоматеріали; матеріали інструментів громадської участі.

        Координацію заходів проекту здійснює Старолисецька сільська рада та сільський голова. У випадку виникнення під час реалізації проекту непередбачених чи негативних результатів, або побічних наслідків обласна, районна та сільська ради здатні внести корективи, розробити і реалізувати заходи по усуненню такого негативу. Передбачено колегіальний розгляд таких питань та обов»язкове повідомлення Дирекції конкурсу з приводу прийнятих рішень. Оперативне вирішення проблемних питань покладається на сільського голову та керівника проекту. Про прийняті рішення повідомляється робочу групу на найближчому засіданні.

         У випадку виникнення під час реалізації проекту непередбачених чи негативних результатів, або побічних наслідків обласна, районна та сільська ради здатні внести корективи, розробити і реалізувати заходи по усуненню такого негативу. Передбачено колегіальний розгляд таких питань та обов»язкове повідомлення Дирекції конкурсу з приводу прийнятих рішень. Оперативне вирішення проблемних питань покладається на сільського голову та керівника проекту. Про прийняті рішення повідомляється робочу групу на найближчому засіданні. Громадська оцінка проходитиме як на рівні прийняття необхідних рішень, так і безпосередньо при реалізації заходів проекту.

  • розподіл функцій організацій-партнерів у реалізації проекту, обґрунтування ролі кожного партнера:

         Старолисецька сільська рада здійснює загальне керівництво проектом, передбачає необхідні кошти у місцевому бюджеті на 2015 рік в сумі 52,5 тис.грн., формує робочу групу проекту, контролює проведення запланованих заходів проекту та виконання своїх зобов’язань партнерами даного проекту, здійснює інформаційний супровід проекту.

         Івано-Франківська обласна рада забезпечує співфінансування проекту на 2015 рік у сумі 50 тис.грн., надає юридичну та консультаційну допомогу, узагальнює та поширює набутий досвід серед органів місцевого самоврядування та виконавчої влади.

         Тисменицька районна рада забезпечує співфінансування проекту на 2015 рік у сумі 50 тис.грн., надає юридичну та консультаційну допомогу, узагальнює та поширює набутий досвід серед органів місцевого самоврядування та виконавчої влади. Районна рада зацікавлена в позитивному результаті проекту. Це дасть змогу суттєво змінити систему енергопостачання населених пунктів. Напрацювання проекту будуть корисними для інших територіальних громад. 

         Комунальне підприємство «Старолисецьке ЖКГ» забезпечує реалізацію проекту та співфінансування проекту в сумі 40,0 тис.грн., приймає участь у всіх заходах проекту, надає пропозиції та рекомендації щодо розвитку впровадження енергоефективних заходів в громаді.

          ПП «Пінія» та  ТзОВ «Недея» забезпечують спів фінансування проекту в сумі 3 тис.грн кожен. Дані підприємства вже протягом останніх десяти років впроваджують альтернативні джерела опалення. Їхній досвід та поради є корисними для впровадження такої моделі в с.Старий Лисець.

  • команда (професійні групи), що буде здійснювати проект (за функціями; без зазначення прізвищ конкретних осіб):

        Робоча група проекту формуватиметься Старолисецькою сільською радою із кола учасників проекту, залучених спеціалістів та експертів. В склад її повноважень входить реалізація заходів проекту, прийняття управлінських рішень, вирішення проблемних і суперечливих питань, надання своїх рекомендацій та порад щодо ефективного впровадження даного проекту.

        Івано-Франківська обласна,Тисменицька районна Старолисецька сільська ради одним із головних напрямків своєї діяльності вважають реалізацію державної політики у сфері енергозбереження. Тисмениччина багата на лісові ресурси, що створює можливості для розвитку альтернативних видів енергії. На базі Старолисецької сільської ради втілюється та удосконалюється модель енергоефективної громади. Івано-Франківська, Тисменицька районна та Старолисецька сільська ради зацікавлені в успішній реалізації проекту, так як це створює серйозні передумови економії бюджетних коштів, зміцнення комунального господарства, збільшення кількості робочих місць.

        КП «Старолисецьке ЖКП» забезпечить практичне втілення проекту. Дане підприємство, одне із небагатьох комунальних підприємств, яке працює прибутково. Створене Старолисецькою сільською радою в 2005 році – займається вивозом сміття, ямковим ремонтом доріг, прогортанням снігу, благоустроєм,  розчисткою берегів річки та меліоративних канав, прочисткою ЛЕП, здійснює ремонти об»єктів інфраструктури села тощо.

Очікувані результати

Показники успішності проекту

Значення показників станом на початок проекту

Значення показників станом на завершення бюджетного року

Джерела інформації про показники

1 рік проекту

2 рік проекту (за наявності)

3 рік проекту (за наявності)

1 рік після завершення проекту

2 рік після завершення проекту

3 рік після завершення проекту

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Фінансова сталість

економічна ефективність проекту полягає в комплексному підході до раціонального використання природних  ресурсів задля альтернативного опалення об»єктів інфраструктури сільської ради. Економічні показники опалювальних сезонів 2011р., 2012-13 рр. показали серйозну економію бюджетних коштів, що склала 800 грн. за добу. В сільської громади вивільнюється  фінансовий ресурс від економії споживання енергоресурсів для вирішення інших наболілих проблем (допомога одиноким, перестарілим, талановитій молоді, проведення культурно – масових та спортивних заходів, ремонт дитячого садка тощо);

   Проект дасть поштовх подальшому розвитку й функціонуванню власного комунального підприємства «Старолисецьке ЖКП», що працює і працюватиме на засадах самоокупності, що забезпечить додаткові надходження до бюджету.

   Подальше фінансування енергоефективних заходів на території Старолисецької сільської ради буде проходити з місцевого бюджету, зароблених коштів комунального підприємства, залучених коштів донорських організацій та програм.

Інстуційна сталість

реалізація проекту вплине на суттєвий розвиток комунального підприємства сільської ради, забезпечить високу рентабельність його діяльності. Старий Лисець стане навчальним та методичним майданчиком для освіти та обміну досвідом у сфері енергозбереження та енергобезпеки громади, і таким чином, сприятиме вирішенню проблем розвитку села в регіоні. Результати проекту можуть бути використані при розробці відповідних нормативно – правових актів районного рівня.  Комунальне підприємство «Старолисецьке ЖКП» набуде повноважень власника матеріальних продуктів, одержаних за результатами проекту.

Політична сталість

проект посилить структурний вплив на формування місцевої політики у сфері енергозбереження, раціонального та ефективного використання місцевих природних ресурсів, впровадження альтернативних систем опалення в бюджетних установах. Адже сільська рада вже протягом чотирьох останніх років цілеспрямовано працює у напрямку енерго- та ресурсозбереження громади, бо це запорука енергобезпеки громади, її конкурентоздатність в сучасних умовах.

Інновація
  1. Короткий опис (сутність інновації, в чому полягає новизна)

        Ідея написання цього проекту, що полягає у створенні енергодостатньої і енергобезпечної громади та зміцнення матеріально – технічної бази комунального підприємства «Старолисецьке ЖКГ». Інновацією проекту є ефективне використання природних лісових ресурсів, відходів шляхом їхнього подрібнення та колення на дрова. Попит на ринку з року в рік збільшується на даний енергетичний ресурс.       

      Проблема зростання цін на енергоносії, кризові явища в економіці не дають змоги розвиватися  ні сільській громаді, ні місцевому бізнесу. Тому дуже доречним є альтернативне вирішення цієї проблеми.

      Єдиний вихід – необхідно почати ефективно використовувати наявні природні ресурси. Аргументи, що підтверджують дану гіпотезу: наявність сировини; здатність швидкого технічного переобладнання; надлишок трудових ресурсів для підготовки і забезпечення паливом.

  1. Характер інновації

       Технічний характер інновації проекту полягає в зміцненні матеріально – технічної бази КП «Старолисецьке ЖКГ»; технологічний характер інновації проекту полягає в створенні системи раціонального використання природних ресурсів; організаційний характер інновації полягає у розвитку комунального сектора територіальної громади; фінансовий характер інновації полягає у принципі: вирішуємо проблему – отримуємо позитивний результат (дохід до місцевого бюджету, чисте довкілля, робчі місця тощо).

  1. Сфера практичного застосування інновації у місцевому самоврядуванні

        Житлова – комунальна сфера територіальної громади

  1. Основні якісні характеристики (цінність, прогнозований позитивний ефект):

        для Старолисецької сільської ради – суттєва економія бюджетних коштів за опалення близько 200 тис.грн. щорічно, наповнення дохідної частини бюджету;

       для комунального підприємства - покращення матеріально – технічної бази комунального підприємства, адже все придбане в рамках проекту буде передано на його баланс; створяться додаткові робочі місця; щорічно від заготівлі енергоресурсів можна розраховувати на додаткові фінансові ресурси в сумі 100 тис.грн.

       для жителів села – покращення екологічного та санітарного стану території, можливість придбання альтернативного палива по доступним цінах;

       для органів місцевого самоврядування – модельний майданчик енергоефективної та енергобезпечної громади, де можна перейняти досвід.

  1. Територіальний масштаб інновації (зробіть помітку):

не має аналогів: в Україні - o, в області - x, у районі - o, у селі, селищі - o

ПЛАН ГРАФІК
Період виконання Захід Джерела фінансування (тис. грн.)
Передбачено ДФРР Передбачено місцевим бюджетом Передбачено з партнерських коштів
2015 Місяць 6 Підготовчий період 0 0 34.7
2015 Місяць 7 Придбання машини – древо кола KSA 370/1. 154.4 31.6 100
2015 Місяць 8 Придбання та влаштування котла для опалення будинку культури на альтернативному паливі 164.3 0 0
2015 Місяць 9 Придбання та влаштування котла для опалення лікарської амбулаторії. 75.7 0 0
2015 Місяць 10 Придбання двох бензопил 3.5 0 11.3
2015 Місяць 11 Висвітлення отриманих результатів проекту в ЗМІ 0 18.3 0
2015 Місяць 12 Підготовка та подання звітності 0 2.6 0
БЮДЖЕТ ПРОЕКТУ
Загальний бюджет проекту БЮДЖЕТНА ФОРМА 1
Найменування заходу Загальна вартість Джерела фінансування (тис. грн.)
ДФРР бюджет Місцевий бюджет Кошти партнерів
Покращення матеріально-технічної бази комунального підприємства «Старолисецьке ЖКГ» 575.5 397.9 31.6 146
Інформаційне супроводження проекту 8.8 0 8.8 0
Проведення комунікативного заходу 9.5 0 9.5 0
Звітність 2.6 0 2.6 0
Розклад бюджету за статтями видатків БЮДЖЕТНА ФОРМА 2
Найменування заходу Загальна вартість Джерела фінансування (тис. грн.)
ДФРР бюджет Місцевий бюджет Кошти партнерів
тис. грн. % тис. грн. % тис. грн. %
1. Видатки споживання: 20.9 0 0 20.9 39.81 0 0
Придбання канцтоварів 2.6 0 0 2.6 4.95 0 0
Статті у засобах масової інформації 8.8 0 0 8.8 16.76 0 0
Оплата послуг за проведення комунікативного заходу для ОМС Тисменицького району 9.5 0 0 9.5 18.1 0 0
2. Видатки розвитку: 575.5 397.9 99.99 31.6 60.19 146 100
Придбання древо кола 286 154.4 38.8 31.6 60.19 100 68.49
Придбання котла 164.3 164.3 41.29 0 0 0 0
Придбання котла 75.7 75.7 19.02 0 0 0 0
Придбання бензопил, 2 шт 14.8 3.5 0.88 0 0 11.3 7.74
Підключення до потужностей електромереж 34.7 0 0 0 0 34.7 23.77
Очікувані джерела фінансування БЮДЖЕТНА ФОРМА 3
Джерела фінансування Сума (тис. грн.) % загальної вартості
ДФРР 397.9 66.72
Бюджет заявника 52.5 8.8
Бюджет партнерів 146 24.48
ПАРТНЕРИ
Інформація про партнерські організації
Партнер
Повна назва Івано-Франківська обласна рада
Організаційно-правова форма установи Орган місцевого самоврядування
Поштова адреса вул.Грушевсь-кого,22, м.Івано-Франківськ, 78100
Контактна особа Скрипничук Василь Михайлович
Телефон/факс (0342) 55- / (0342) 55-
Адреса електронної пошти orada@orada.if.ua
Кількість штатних співробітників (постійних та тимчасових) 40
Роль у підготовці проекту Консультаційна підтримка
Завдання, які покладені на організацію-партнера в реалізації проекту Юридична підтримка, співфінансування проекту 50 тис.грн.
Партнер
Повна назва Тисменицька районна рада
Організаційно-правова форма установи Орган місцевого самоврядування
Поштова адреса вул. Галицька, 17, м.Тисмениця, Івано-Франківська обл.,76401
Контактна особа Семенів Володимир Миколайович
Телефон/факс (03436) 24 / (03436) 24
Адреса електронної пошти rairada@tysm.if.ua
Кількість штатних співробітників (постійних та тимчасових) 18
Роль у підготовці проекту Консультаційна підтримка
Завдання, які покладені на організацію-партнера в реалізації проекту співфінансування проекту, 50 тис.грн
Партнер
Повна назва КП «Староли-сецьке ЖКП»
Організаційно-правова форма установи Комунальне підприємство
Поштова адреса вул. Івана Франка,1, с.Старий Ли-сець, Тисме-ницький р-н., Івано-Фран-ківська обл. 78452
Контактна особа Бабінчук Роман Степанович
Телефон/факс 03436 4524 / 03436 4524
Адреса електронної пошти starolysetc@ukr.net
Кількість штатних співробітників (постійних та тимчасових) 7
Роль у підготовці проекту Консультаційна підтримка
Завдання, які покладені на організацію-партнера в реалізації проекту Співфінансування проекту, 40 тис.грн
Партнер
Повна назва ПП «Пінія»
Організаційно-правова форма установи Приватне підприємство
Поштова адреса вул. Чорновола,12, с.Старий Лисець, Тисменицький район, Івано-Франківська обл.., 78452
Контактна особа Курман М.С.
Телефон/факс 0673429143 / -
Адреса електронної пошти -
Кількість штатних співробітників (постійних та тимчасових) 35
Роль у підготовці проекту Консультаційна підтримка
Завдання, які покладені на організацію-партнера в реалізації проекту Спів фінансування проекту, 3 тис.грн
Партнер
Повна назва ТзОВ «Недея»
Організаційно-правова форма установи Товариство з обмеженою відповідальністю
Поштова адреса вул. Чорновола,12, с.Старий Лисець, Тисменицький район, Івано-Франківська обл.., 78452
Контактна особа Лаврищук М.Б.
Телефон/факс 0676722029 / -
Адреса електронної пошти -
Кількість штатних співробітників (постійних та тимчасових) 10
Роль у підготовці проекту Консультаційна підтримка
Завдання, які покладені на організацію-партнера в реалізації проекту Спів фінансування проекту, 3 тис.грн
Інформація про заявника
ПІБ керівника органуЛущак Анатолій Романович
Назва посадиСільський голова
Поштова адресавул.І.Франка, 1, с.Старий Лисець, Тисменицький р-н., Івано-Франківська обл., 77452
Телефон та мобільний0674759589, 0343645243
Факс0343645243
E-mailstarolysetc@gmail.com, starolysetc@ukr.net
Інформація про керівника проекту
ПІБ керівника проектуМельничук Василь Іванович
Місце роботиГО «Агенція розвитку територій та громад «Говерла»
Назва посадиГолова правління
Звання
Адреса для листування з керівником проекту
Телефон та мобільний0973423588
Факс
E-mailv_melnychuk@ukr.net
;